Strony związane z hasłem 'zdalna terapia logopedyczna':

Sortuj po:

  • Logopeda dzieci dwujęzycznych »

    Mgr Katarzyna Czyżycka - logopeda dzieci dwujęzycznych, oraz jej zespół terapeutów z Centrum Logopedycznego GŁOSKA serdecznie zapraszają na terapię logopedyczną online dedykowaną dla dzieci dwujęzycznych. Oferta obejmuje terapię logopedyczną skupioną na rozwiązywanie problemów komunikacji międzyludzkiej u dzieci dwujęzycznych oraz młodzieży, dorastających poza granicami Polski oraz wychowujących się w środowisku wielokulturowym. Takie okoliczności bardzo sprzyjają powstawaniu wad językowych i problemów w rozumieniem tekstu oraz mowy w języku ojczystym oraz w języku otoczenia. Terapia logopedyczna online to seria systematycznych spotkań z logopedą. Dziecko spotyka się z logopedą co tydzień a pojedyncza sesja online trwa około 45 minut. Zajęcia logopedyczne online odbywają się przez komunikator internetowy Skype. Do prowadzenia zajęć online wystarczy komputer, tablet, laptop a nawet smartfon z dużym ekranem. Logopeda online skutecznie i profesjonalnie poprowadzi korektę wad wymowy w języku polskim, np. jąkanie, rotacyzm (problemy z głoską [R]) albo seplenienie w różnych odmianach. Dzieci dwujęzyczne, które cierpią na ORM, czyli opóźniony rozwój mowy również powinny przyjść na terapię do logopedy online. Jeżeli dziecko dwujęzyczne w wieku dwóch lat nie mówi wcale (z różnych przyczyn), wizyta u logopedy online jest również konieczna. Logopeda internetowy będzie również przydatny do terapii zaburzeń układu nerwowego u dzieci dwujęzycznych. Logopeda online przyda się, jeśli dzieci dwujęzyczne cierpią na zespół Downa, zespół Aspergera albo autyzm. Następnym zaburzeniem u dzieci dwujęzycznych, gdzie terapia z logopedą przez internet będzie przydatna, jest dysleksja. Logopeda online skutecznie poprowadzi terapię i profilaktykę dysleksji oraz zaburzeń z nią związanych u dzieci dwujęzycznych. Terapia logopedyczna online jest bardzo skuteczną metodą pracy z dziećmi i młodzieżą.

    Data dodania: 15 06 2018 · szczegóły wpisu »